ORDER FORM/BORANG PESANAN

Nama penuh:
Email Address:
Alamat penghantaran:
Nombor Telefon:
Nama item/Kod Gambar/Kuantiti Produk:
Cara pembayaran:
Pilihan kedua jika item diatas tiada stok (Nyatakan kod gambar jika ada):
Saya bersetuju tempahan saya dibatalkan sekiranya saya tidak membuat pembayaran selepas tiga hari tempahan dibuat: Ya
Pertanyaan

Put a website form like this on your site.

Tuesday 20 December 2011

INTRODUCING MMR GALLERY!

Bismillahirrahmanirrahim...dengan nama Allah yang Maha Pemurah.... Alhamdulillah...

Assalamualaikum w.r.t b.r.t dalam salam sejahtera kepada semua pembaca dan pelanggan MMR GALLERY.. Akhirnya tanggal 20.12.2011 MMR GALLERY telah berjaya membuka blog dengan rasminya.

Untuk makluman, MMR GALLERY  adalah milik pasangan suami isteri yang berkerjaya sebagai guru. Di awal perniagaan ini MMR GALLERY akan menyajikan kepada anda koleksi kain pasang yang pelbagai dan cantik-cantik belaka serta tudung-tudung dengan harga yang paling berpatutan dan dijamin kualitinya. Produk-produk di MMR GALLERY akan di 'update' serta dipelbagaikan dari semasa ke semasa. Jika ada sebarang komen, pertanyaan atau cadangan sila emailkan kepada ummurizqi@gmail.com

Sebagai hadiah kepada para pelanggan sempena pembukaan perniagaan kami ini...kami tidak akan mengenakan sebarang cas pos kepada item yang anda beli bagi post pertama kami iaitu KAIN SUTERA CREPE WANGI!! =D .... 

Diharap semua pelanggan akan berpuas hati apabila membeli-belah di MMR GALLERY.... dan teruskan menyokong kami....Selamat Bershopping!!!



p/s: kami sedang dalam proses untuk mendaftarkan syarikat di bawah Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM). Jadi anda tidak perlu ragu-ragu untuk bershopping di sini ya!...kod pendaftaran SSM akan dipamerkan kemudian =)

No comments: